Volunteefje - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eveline Wanrooij - WaarBenJij.nu Volunteefje - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eveline Wanrooij - WaarBenJij.nu

Volunteefje

Door: Eveline van Wanrooij

Blijf op de hoogte en volg Eveline

09 Februari 2005 | Thailand, Bangkok

Mijn Thaise avonturen zijn in boekvorm uitgegeven:

"Taai"
ISBN: 90-77557-25-3

  • 09 Februari 2005 - 16:11

    Wes:

    Goed om te lezen van je! Succes!

  • 09 Februari 2005 - 17:49

    Barbara:

    Ben blij te lezen dat het niet een en al ellende is, en dat je ook nog enige vorm van luxe hebt! Probeer zo lang mogelijk in dat Best Western hotel te blijven meis! Dan kun je het werken en de beelden die je eventueel nog te verwerken krijgt wat beter aan...
    Lovya!

  • 09 Februari 2005 - 18:18

    ROSTOCK:

    Singha bier is best te drinken hoor. Succes

  • 09 Februari 2005 - 18:22

    Carlo:

    hallo
    nou vind het nog al wat dat je het doed wel mooi dat je het doe en zal zeker de site in de gaten houden
    en hoop dat je vind wat je zoekt

  • 09 Februari 2005 - 19:34

    Lydia:

    Fijn om iets van je te horen of beter gezegd, te lezen). Vaak kom je voor in mijn gedachte, dan vraag ik me af hoe het met je gaat of wat je aan het doen zal zijn. Ben dan ook blij met deze site! Kijk nu al uit naar je volgende bericht.

    Liefs
    Lied

  • 09 Februari 2005 - 19:34

    Lydia:

    Fijn om iets van je te horen of beter gezegd, te lezen). Vaak kom je voor in mijn gedachte, dan vraag ik me af hoe het met je gaat of wat je aan het doen zal zijn. Ben dan ook blij met deze site! Kijk nu al uit naar je volgende bericht.

    Liefs
    Lied

  • 09 Februari 2005 - 19:35

    Blondie:

    kijk daar ben ik nou weer blond voor, ook in de winter .... goeie actie dat 2 keer plaatsen!

  • 09 Februari 2005 - 21:04

    Jeff:

    Goed om te lezen dat je goed bent aangekomen. Dat is toch iets waar je je zorgen om kunt maken. Je komt in een vreemd land en jij moet de weg gaan vertellen in hun eigen land. Maar Eefje probeer wel een beetje rust te nemen en te wennen voordat je te hard van stapel loopt. xxx Jeff

  • 09 Februari 2005 - 22:10

    Ome JO!:

    Hoi lieverd,

    Fijn dat alles goed verloopt tot nu toe!
    ik heb meteen je bericht uitgeprint en naar je moeder doorgefaxed, en uiteraard oma gebeld. ze waren heel blij om al zo snel iets te horen. Zet hem op verder, Volunteefje!

    Kus van "Ome" Jo uit Mokum

  • 10 Februari 2005 - 07:53

    Frank:

    Leuk verslag, meissie. Het klinkt allemaal precies, zoals je had gehoopt dat het zou zijn. Pas een beetje op jezelf en werk jezelf niet helemaal naar de knoppen. Thailand heeft je nog langer nodig. Nederland, Rotterdam, Sparta en ik trouwens ook.

  • 10 Februari 2005 - 08:00

    Marieke:

    Leuke site! Zo kun je ons goed op de hoogte houden van je belevenissen.
    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen en het hotel goed is. Na het harde werken kun je daar tenminste lekker ontspannen!
    Succes! xxx

  • 10 Februari 2005 - 08:53

    Jet:

    ha reizende oom roel,
    ( leuk he! heb ik vanochtend onder de douche staan te verzinnen!!!! )
    Leuk verhaal joh! en dat B.W. ziet er op internet keurig uit! Goedgekeurd door de reismadame! Zeg...wanneer mogen Frank en ik komen?? haha. En weet je de oplossing van de puzzel al??
    dikke dikke dikke kuz ( er is er altijd 1 beter )

  • 10 Februari 2005 - 10:21

    Kim:

    Leuk deze site, zo kunnen we een beetje een beeld krijgen van wat er allemaal gebeurt daar bij jou. Heel veel suc6 de komende tijd en ik hoop snel weer iets van je te horen !! Liefs Kim

  • 10 Februari 2005 - 17:28

    Karin:

    hey mop, fijn dat je helemaal heel aangekomen ben ik hoop dat je het ondanks de elende om je heen toch goed naar je zin zal hebben, maar meid je moet ook naar je eigen lichaam luisteren he! kus en kroel.

  • 10 Februari 2005 - 19:44

    Matthieu:

    Hé ééfje!!! Doet me deugd om dit zo te lezen. Krijg in ieder geval het idee dat je er ook niet "alleen" bent, opvang en goede verzoring. Puik hoor! Héél véél succes dametje...

    Groetjes Matthieu

  • 11 Februari 2005 - 13:18

    Je Moeder En Oma:

    hallo meissie, heel fijn om te horen dat alles goed is. er zijn zoveel mensen geinterreseerd in jou, en vragen iedere dag naar je o.a.: collega's en vriendinnen! hou je taai, en hoop gauw weer wat te horen dikke kus mam en oma

  • 11 Februari 2005 - 13:18

    Mama:

    weltrusten!

  • 12 Februari 2005 - 10:04

    Rene:

    Eef, succes in Thailand en zorg dat je heel terug komt.

  • 14 Februari 2005 - 14:07

    Harry U:

    T doet me goed te lezen dat je ondanks de omstandigheden toch met frisse moed aan de slag bent gegaan. Gelukkig ben je goed opgevangen door de plaatselijke bevolking en de andere vrijwilligers. Succes verder en bedenk dat je t allemaal voor een goed doel doet!

    Greets HU

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Turbulentie, weblog van Eveline van Wanrooij

Mijn naam is Eveline van Wanrooij en dit is sinds januari 2005 mijn weblog. Ik vertrok destijds naar Thailand waar ik hulp wilde bieden aan de slachtoffers van de tsunami. Omdat ik het thuisfront niet lastig wilde vallen met emails waar ze misschien niet op zaten te wachten, besloot ik een weblog aan te maken zodat ze zelf konden kiezen om mijn verhalen te lezen. Terwijl ik aan het helpen was met puinruimen, kwam ik erachter dat ik zelf met spoed hulp nodig had vanwege een (potentieel) ernstige ziekte. Ik werd in Thailand meteen geopereerd en vloog na drie maanden inmiddels weer kerngezond en voldaan terug naar Nederland. Na gezien en bijna ervaren te hebben grillig het leven is, besloot ik alleen nog maar leuke banen aan te nemen, leuke dingen te doen en met leuke mensen om te gaan. Ook maakte ik een enorm ambitieuze lijst met alles wat ik nog in dit leven wil doen, To Do in this Life, ook wel "De Lijst" genoemd. Het eerste wat ik van De Lijst deed was "een eigen boek uitgeven". En omdat ik de smaak te pakken had, gaf ik er nog een paar uit. Op dit weblog houd ik bij hoe mijn missie De Lijst af te werken verloopt.

Op deze blog kunt u ook op de hoogte blijven van een nieuwe zeer spannende wedstrijd om een droombaan. Samen met vriend Rachid dingen we mee om een droombaan: internationaal ambassadeur van Goede Doelen. Elke stem telt: http://www.internationaalambassadeur.nl/RachidenEveline

Met Rotterdamse groet,

EvW
http://www.evw.nu
e@evw.nu

Meer foto's via http://evwcreations.hyves.nl/fotos/


Boeken:

- Taai (2005)
- Twaalf reizen, dertien ongelukken (2009)
- Ticket to Trouble (2008 )
- Turbulentie 2005 (Blogposts)
- Turbulentie 2006 (Blogposts)
- Turbulentie 2007 (Blogposts)
- Turbulentie 2008 (Blogposts)
- Turbulentie 2009 (Blogposts)


Meer informatie, fotografie en kunst:
http://www.lulu.com/evw
Http://www.evw.nu




.....................................

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2011

...via het paradijs

23 December 2010

Van ramp tot ramp...

22 September 2010

De echte Rotterdammer (t)

30 Juli 2010

Drie kaartjes minder

23 April 2010

Elk nadeel hep zijn voordeel
Eveline

Mijn naam is Eveline van Wanrooij en dit is sinds januari 2005 mijn weblog. Ik vertrok destijds naar Thailand waar ik hulp wilde bieden aan de slachtoffers van de tsunami. Omdat ik het thuisfront niet lastig wilde vallen met emails waar ze misschien niet op zaten te wachten, besloot ik een weblog aan te maken zodat ze zelf konden kiezen om mijn verhalen te lezen. Terwijl ik aan het helpen was met puinruimen, kwam ik erachter dat ik zelf met spoed hulp nodig had vanwege een (potentieel) ernstige ziekte. Ik werd in Thailand meteen geopereerd en vloog na drie maanden inmiddels weer kerngezond en voldaan terug naar Nederland. Na gezien en bijna ervaren te hebben grillig het leven is, besloot ik alleen nog maar leuke banen aan te nemen, leuke dingen te doen en met leuke mensen om te gaan. Ook maakte ik een enorm ambitieuze lijst met alles wat ik nog in dit leven wil doen, ook wel "De Lijst" genoemd. Het eerste wat ik van De Lijst deed was "een eigen boek uitgeven". En omdat ik de smaak te pakken had, gaf ik er nog een paar uit. Op dit weblog houd ik bij hoe mijn missie De Lijst af te werken verloopt. Met Rotterdamse groet, EvW http://www.evw.nu e@evw.nu Boeken: - Taai (2005) - Twaalf reizen, dertien ongelukken (2007) - Ticket to Trouble (2008 ) - Turbulentie 2005 (Blogposts) - Turbulentie 2006 (Blogposts) - Turbulentie 2007 (Blogposts) Meer informatie, fotografie en kunst: http://www.lulu.com/evw Http://www.evw.nu .....................................

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 224416

Voorgaande reizen:

06 December 2009 - 28 December 2009

Turbulentie, weblog van Eveline van Wanrooij

Landen bezocht: