Kippen (-poten) soep - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eveline Wanrooij - WaarBenJij.nu Kippen (-poten) soep - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eveline Wanrooij - WaarBenJij.nu

Kippen (-poten) soep

Door: Eveline van Wanrooij

Blijf op de hoogte en volg Eveline

11 Februari 2005 | Thailand, Bangkok

Mijn Thaise avonturen zijn in boekvorm uitgegeven:

"Taai"
ISBN: 90-77557-25-3

  • 11 Februari 2005 - 16:08

    Jeff:

    Goed dat je het zo naar je zin hebt!! :)

  • 12 Februari 2005 - 10:37

    Denise:

    Zozo, promotie gaat daar heel snel. Fijn dat je het naar je zin hebt. O ja, het regent hier volop, dus als ik jou was zal ik het nog even houden op een graad of 35. Is beter dan hier in ieder geval.

  • 12 Februari 2005 - 14:42

    Bar:

    Hier dient even vermeld te worden dat bovenstaande reacties vanaf 2 verschillende pc's in 1 ruimte gepost zijn... ;)

    Nee zonder dollen. Wederom een goednieuwsshow en daar ben ik alleen maar heel erg blij om! Alleen die kippenklauw.. Echt om rillingen van op je rug te krijgen!!

    xxx

  • 12 Februari 2005 - 16:28

    Lenny:

    Geweldig om te lezen Eef! Goed dat je zulk goed werk verricht en dat je het ook erg naar je zin lijkt te hebben. Ik herinner me ook dat ze daar van die gruwelijke verhalen houden, er liggen (of lagen in dit geval) volgens mij ook tijdschriften in de winkels met alleen maar auto-ongelukken enzo. Nou ja, ieder zijn smaak.

    Keep up the good work!! Enne, maak je over de witte wijn maar geen zorgen, ik help wel een handje en zal er zeker één op jou drinken... Kus

  • 13 Februari 2005 - 09:51

    Frank:

    Ik kus je vanuit Hamburg. Ben trots op je promotie. De Ben Wessels van Bang Tao... En net als de Thai vind ik je ook mooi en slank.

  • 13 Februari 2005 - 13:10

    Angelique En Peet:

    Hey Eefje!
    We vinden het errug goed om dit alles te lezen,ik zei toch dat het allemaal goed kwam!
    Gepromoveerd, toe maar! Leuk om te lezen wat je zoal meemaakt! Siesta mogelijkheden zijn altijd welkom denk ik!!!
    Kus van ons!

  • 13 Februari 2005 - 18:57

    De Van Reek Meiden:

    leuk te lezen dat het goed met je gaat. We blijven maar trots op je !

  • 14 Februari 2005 - 14:14

    Harry U:

    Aparte verhalen over datgene wat je op de Thaise buis allemaal ziet en al helemaal t verhaal met de kippenklauw. Doet me een beetje denken aan Indiana Jones en de lugubere maaltijd in the Temple of Doom!

    Goed ook dat je nu al promotie hebt gemaakt dat betekent dat ze je iig niet over het hoofd hebben gezien ;) En t klinkt ook nog s kick "Assistent Tools and Materials".

    De derby zit er inmiddels ook alweer bijna 24 uur op maar ik kan met trots melden dat ik er een paar heb genomen voor je helaas alleen geen witte wijn.

    ciaooooooo

  • 15 Februari 2005 - 08:03

    Karin En Wilco:

    hey wijfie fijn dat je het toch zo naar je zin heb, ik heb gisteren met de derby uiteraard aan je gedacht, en ook zeker even wat op jou gedronken. we zijn enorm trots op je dat je dit toch maar even flikt, en we denken veel aan je. kus van ons

  • 15 Februari 2005 - 20:52

    Xan:

    Ha Eefje, Leuk hoor om zo op de hoogte te blijven! GA je er ook nog foto's op zetten? Ben namelijk erg benieuwd!
    x xan

  • 15 Februari 2005 - 20:52

    Xan:

    Ha Eefje, Leuk hoor om zo op de hoogte te blijven! GA je er ook nog foto's op zetten? Ben namelijk erg benieuwd!
    x xan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Turbulentie, weblog van Eveline van Wanrooij

Mijn naam is Eveline van Wanrooij en dit is sinds januari 2005 mijn weblog. Ik vertrok destijds naar Thailand waar ik hulp wilde bieden aan de slachtoffers van de tsunami. Omdat ik het thuisfront niet lastig wilde vallen met emails waar ze misschien niet op zaten te wachten, besloot ik een weblog aan te maken zodat ze zelf konden kiezen om mijn verhalen te lezen. Terwijl ik aan het helpen was met puinruimen, kwam ik erachter dat ik zelf met spoed hulp nodig had vanwege een (potentieel) ernstige ziekte. Ik werd in Thailand meteen geopereerd en vloog na drie maanden inmiddels weer kerngezond en voldaan terug naar Nederland. Na gezien en bijna ervaren te hebben grillig het leven is, besloot ik alleen nog maar leuke banen aan te nemen, leuke dingen te doen en met leuke mensen om te gaan. Ook maakte ik een enorm ambitieuze lijst met alles wat ik nog in dit leven wil doen, To Do in this Life, ook wel "De Lijst" genoemd. Het eerste wat ik van De Lijst deed was "een eigen boek uitgeven". En omdat ik de smaak te pakken had, gaf ik er nog een paar uit. Op dit weblog houd ik bij hoe mijn missie De Lijst af te werken verloopt.

Op deze blog kunt u ook op de hoogte blijven van een nieuwe zeer spannende wedstrijd om een droombaan. Samen met vriend Rachid dingen we mee om een droombaan: internationaal ambassadeur van Goede Doelen. Elke stem telt: http://www.internationaalambassadeur.nl/RachidenEveline

Met Rotterdamse groet,

EvW
http://www.evw.nu
e@evw.nu

Meer foto's via http://evwcreations.hyves.nl/fotos/


Boeken:

- Taai (2005)
- Twaalf reizen, dertien ongelukken (2009)
- Ticket to Trouble (2008 )
- Turbulentie 2005 (Blogposts)
- Turbulentie 2006 (Blogposts)
- Turbulentie 2007 (Blogposts)
- Turbulentie 2008 (Blogposts)
- Turbulentie 2009 (Blogposts)


Meer informatie, fotografie en kunst:
http://www.lulu.com/evw
Http://www.evw.nu




.....................................

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2011

...via het paradijs

23 December 2010

Van ramp tot ramp...

22 September 2010

De echte Rotterdammer (t)

30 Juli 2010

Drie kaartjes minder

23 April 2010

Elk nadeel hep zijn voordeel
Eveline

Mijn naam is Eveline van Wanrooij en dit is sinds januari 2005 mijn weblog. Ik vertrok destijds naar Thailand waar ik hulp wilde bieden aan de slachtoffers van de tsunami. Omdat ik het thuisfront niet lastig wilde vallen met emails waar ze misschien niet op zaten te wachten, besloot ik een weblog aan te maken zodat ze zelf konden kiezen om mijn verhalen te lezen. Terwijl ik aan het helpen was met puinruimen, kwam ik erachter dat ik zelf met spoed hulp nodig had vanwege een (potentieel) ernstige ziekte. Ik werd in Thailand meteen geopereerd en vloog na drie maanden inmiddels weer kerngezond en voldaan terug naar Nederland. Na gezien en bijna ervaren te hebben grillig het leven is, besloot ik alleen nog maar leuke banen aan te nemen, leuke dingen te doen en met leuke mensen om te gaan. Ook maakte ik een enorm ambitieuze lijst met alles wat ik nog in dit leven wil doen, ook wel "De Lijst" genoemd. Het eerste wat ik van De Lijst deed was "een eigen boek uitgeven". En omdat ik de smaak te pakken had, gaf ik er nog een paar uit. Op dit weblog houd ik bij hoe mijn missie De Lijst af te werken verloopt. Met Rotterdamse groet, EvW http://www.evw.nu e@evw.nu Boeken: - Taai (2005) - Twaalf reizen, dertien ongelukken (2007) - Ticket to Trouble (2008 ) - Turbulentie 2005 (Blogposts) - Turbulentie 2006 (Blogposts) - Turbulentie 2007 (Blogposts) Meer informatie, fotografie en kunst: http://www.lulu.com/evw Http://www.evw.nu .....................................

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 224531

Voorgaande reizen:

06 December 2009 - 28 December 2009

Turbulentie, weblog van Eveline van Wanrooij

Landen bezocht: