Middag-whiskey-kegel voor het goede doel - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eveline Wanrooij - WaarBenJij.nu Middag-whiskey-kegel voor het goede doel - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eveline Wanrooij - WaarBenJij.nu

Middag-whiskey-kegel voor het goede doel

Door: Eveline van Wanrooij

Blijf op de hoogte en volg Eveline

18 Februari 2005 | Thailand, Bangkok

Mijn Thaise avonturen zijn in boekvorm uitgegeven:

"Taai"
ISBN: 90-77557-25-3

  • 18 Februari 2005 - 18:51

    Gerard:

    Eveline volg Je de zelfde studie als Frank. Zo niet ben je een natuurtalent.
    Je stukjes zijn erg interessant en we lezen ze
    met plezier.

  • 19 Februari 2005 - 00:56

    Frank:

    Ach, natuurtalent, flink wat tijd in mijn nabijheid doorbrengen heeft ook zo z'n uitwerking...

    Fraai verhaal, Evelientje. Het is inderdaad genieten om je verhalen te volgen. Eefje in tsunami-wonderland. Erg tof dat alles zo goed gaat. Kus!

  • 19 Februari 2005 - 07:28

    Bar:

    Leuk dat alle verhalen elkaar zo snel opvolgen nu! Zo is het net alsof we een beetje bij je zijn...

    Ben blij dat ik je ff gesproken heb!

    Kus

  • 19 Februari 2005 - 11:38

    Net:

    echt een geweldig verhaal, ik zit op mn werk smakelijk met alle collega's te lachen!
    enneh, ik weet ook niet wie die ricky en danny zijn hoor!!!
    ik ga je eens ff proberen te bellen.
    misschien tot zo!!
    xx

  • 19 Februari 2005 - 11:58

    Net:

    benk weer.
    ik kreeg geen contact met je mobiel. ik probeer het straks weer! doeg

  • 19 Februari 2005 - 13:39

    Lydia:

    Geweldig stuk weer! Ik heb je gister gemist in de bus, maar als ik zo jouw stukjes lees moet je het zo lang mogelijk proberen daar vol te houden! Al is het alleen maar voor ons leesplezier ....!!!

    Groetjes

  • 19 Februari 2005 - 14:56

    Rene:

    Mooi hoor al die Sparta-promotie. Straks kent die hele regio Sparta! Effe serieus nou, in ieder geval veel succes nog in de komende tijd.

  • 20 Februari 2005 - 10:59

    Je Vaar:

    Goed ge-en beschreven.
    Ik zal het sukje aan Koos Vermeulen (een van de hoofdsponsors van Sparta)laten lezen en gelijk een donatie vragen ;)

  • 20 Februari 2005 - 12:15

    Goof:

    Hee wijffie, gaat goed zo te zien daaro. Moet zeggen ben wel een beetje blij dat je er afgelopen wedstrijd niet was, was een beetje te koud om onze afspraken na te komen ;).

  • 20 Februari 2005 - 18:56

    Karin:

    fijn dat je het daar ook naar je zin heb, en ook wij hebben weer volop van je verhaal genoten, en ook leuk dat ze er zo snel staan zo blijven we op de hoogte van onze heldhaftige eefje,
    meid keep up the good work
    thinking of you.

  • 20 Februari 2005 - 19:50

    Wes:

    Ik lees je verhalen graag Eef. Keep up the good work!

  • 21 Februari 2005 - 09:58

    Mariska:

    He eefje, zo ik heb al je verhalen gelezen en ik blijf het zeggen: RESPECT!!!

  • 22 Februari 2005 - 08:33

    ROSTOCK:

    Het zijn echt zeer prachtige verhalen om te lezen. Heb ook op google gezocht naar Darius A Monsef, kwam zijn website van Thailand tegen en moet zeggen dat 1 foto me toch wel schokte, dat er mensen "heerlijk" op het strand liggen en daarachter zie je allemaal puin. Kan niet begrijpen dat die mensen nog van vakantie kunnen genieten, maar ja, wie ben ik....

  • 22 Februari 2005 - 10:23

    Eef:

    Mooie verhalen Eef
    Groetjes...

  • 22 Februari 2005 - 10:56

    Stephan:

    Goed dat ik weer van m'n werk ben gehouden door het bijlezen. (leuke schrijfstijl, leest lekker weg!) Eev veel plezier, sterkte en succes nog!

  • 22 Februari 2005 - 11:19

    Paul:

    Leuk om je verslag te lezen. Respect voor je werk!
    Ik hou hier wel de muzikale ontwikkelingen bij (die er nu dus niet zijn).

  • 22 Februari 2005 - 11:48

    Barbara:

    Hoi Eef,wat ben je toch een avonturier!! geweldig.
    Ik daarentegen beperk me momenteel even tot wat Rotterdams avontuur, nl. vanavond een Pelgrimetentje met o.a. Harry,Ineke, Marc en Nelleke voor de boeg!! ha,ha, gezellig hè.
    Veel succes daar met alles en doe voorzichtig, dikke kus Barbara (die andere Bar)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Turbulentie, weblog van Eveline van Wanrooij

Mijn naam is Eveline van Wanrooij en dit is sinds januari 2005 mijn weblog. Ik vertrok destijds naar Thailand waar ik hulp wilde bieden aan de slachtoffers van de tsunami. Omdat ik het thuisfront niet lastig wilde vallen met emails waar ze misschien niet op zaten te wachten, besloot ik een weblog aan te maken zodat ze zelf konden kiezen om mijn verhalen te lezen. Terwijl ik aan het helpen was met puinruimen, kwam ik erachter dat ik zelf met spoed hulp nodig had vanwege een (potentieel) ernstige ziekte. Ik werd in Thailand meteen geopereerd en vloog na drie maanden inmiddels weer kerngezond en voldaan terug naar Nederland. Na gezien en bijna ervaren te hebben grillig het leven is, besloot ik alleen nog maar leuke banen aan te nemen, leuke dingen te doen en met leuke mensen om te gaan. Ook maakte ik een enorm ambitieuze lijst met alles wat ik nog in dit leven wil doen, To Do in this Life, ook wel "De Lijst" genoemd. Het eerste wat ik van De Lijst deed was "een eigen boek uitgeven". En omdat ik de smaak te pakken had, gaf ik er nog een paar uit. Op dit weblog houd ik bij hoe mijn missie De Lijst af te werken verloopt.

Op deze blog kunt u ook op de hoogte blijven van een nieuwe zeer spannende wedstrijd om een droombaan. Samen met vriend Rachid dingen we mee om een droombaan: internationaal ambassadeur van Goede Doelen. Elke stem telt: http://www.internationaalambassadeur.nl/RachidenEveline

Met Rotterdamse groet,

EvW
http://www.evw.nu
e@evw.nu

Meer foto's via http://evwcreations.hyves.nl/fotos/


Boeken:

- Taai (2005)
- Twaalf reizen, dertien ongelukken (2009)
- Ticket to Trouble (2008 )
- Turbulentie 2005 (Blogposts)
- Turbulentie 2006 (Blogposts)
- Turbulentie 2007 (Blogposts)
- Turbulentie 2008 (Blogposts)
- Turbulentie 2009 (Blogposts)


Meer informatie, fotografie en kunst:
http://www.lulu.com/evw
Http://www.evw.nu




.....................................

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2011

...via het paradijs

23 December 2010

Van ramp tot ramp...

22 September 2010

De echte Rotterdammer (t)

30 Juli 2010

Drie kaartjes minder

23 April 2010

Elk nadeel hep zijn voordeel
Eveline

Mijn naam is Eveline van Wanrooij en dit is sinds januari 2005 mijn weblog. Ik vertrok destijds naar Thailand waar ik hulp wilde bieden aan de slachtoffers van de tsunami. Omdat ik het thuisfront niet lastig wilde vallen met emails waar ze misschien niet op zaten te wachten, besloot ik een weblog aan te maken zodat ze zelf konden kiezen om mijn verhalen te lezen. Terwijl ik aan het helpen was met puinruimen, kwam ik erachter dat ik zelf met spoed hulp nodig had vanwege een (potentieel) ernstige ziekte. Ik werd in Thailand meteen geopereerd en vloog na drie maanden inmiddels weer kerngezond en voldaan terug naar Nederland. Na gezien en bijna ervaren te hebben grillig het leven is, besloot ik alleen nog maar leuke banen aan te nemen, leuke dingen te doen en met leuke mensen om te gaan. Ook maakte ik een enorm ambitieuze lijst met alles wat ik nog in dit leven wil doen, ook wel "De Lijst" genoemd. Het eerste wat ik van De Lijst deed was "een eigen boek uitgeven". En omdat ik de smaak te pakken had, gaf ik er nog een paar uit. Op dit weblog houd ik bij hoe mijn missie De Lijst af te werken verloopt. Met Rotterdamse groet, EvW http://www.evw.nu e@evw.nu Boeken: - Taai (2005) - Twaalf reizen, dertien ongelukken (2007) - Ticket to Trouble (2008 ) - Turbulentie 2005 (Blogposts) - Turbulentie 2006 (Blogposts) - Turbulentie 2007 (Blogposts) Meer informatie, fotografie en kunst: http://www.lulu.com/evw Http://www.evw.nu .....................................

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 224531

Voorgaande reizen:

06 December 2009 - 28 December 2009

Turbulentie, weblog van Eveline van Wanrooij

Landen bezocht: