Betast! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eveline Wanrooij - WaarBenJij.nu Betast! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eveline Wanrooij - WaarBenJij.nu

Betast!

Door: Eveline van Wanrooij

Blijf op de hoogte en volg Eveline

22 Februari 2005 | Thailand, Bangkok

Mijn Thaise avonturen zijn in boekvorm uitgegeven:

"Taai"
ISBN: 90-77557-25-3

• 22 Februari 2005 - 14:37

Maris:

Jammer dat dit voorlopig je laatste bericht is. Heb je nog gereageerd op mies zijn mail met zijn vulgaire opmerking over mij, schandalig! Sterkte en hou je thai (zoals Frank zegt). Kus van mij en een pootje van Miezzzman

• 22 Februari 2005 - 15:33

Goof:

Heee wijffie, wederom leuk verhaal om te lezen. Jammer dat we dit voorlopig moeten missen.
    Heel veel succes. Dikke kus van je mederaveteef.

• 22 Februari 2005 - 18:23

Xan:

Zeg Eef, leuk om verhalen over mooie mannen te horen, maar wij willen ook graag foto's zien natuurlijk! Relaxed trouwens dat ik jou kan sms-en. Dat had ik nog niet bedacht. Goed, hoop dat je toch ook op ko phi phi kan internetten, want daar ga je nu toch naar toe? X Xan

• 22 Februari 2005 - 19:49

Lenny:

Hoi meid! Blij om weer over je te lezen. Nog blijer dat je het naar je zin hebt en dat je het volhoudt. Petje af, ik doe het je niet na!!! Heb je telefoonnummer opgeslagen, ik ga zeker proberen je te bellen de komende dagen. Hier gaat alles prima, gelukkig. Ga vooral door met je goede inzet en je prachtige reisverslagen. Ik vind het iig geweldig om te lezen. Kusje uit het ijskoude (mwah, 3 graden...) Nederland. xx

• 23 Februari 2005 - 10:08

Net:

Wat een vervelende vlerk die Daz!!!
    Was dat die knakker die naast je lag op het strand toen ik belde? Leuke foto's had je gestuurd, ik moest ze helaas weer verwijderen want mn hotmail kon het idd niet aan. Anders had ik ze wel ff doorgestuurd naar bijvoorbeeld Xan, voor een foto van die Daz. Ik vond het zij-aanzicht niet echt bijzonder. Maar ik geloof je op je woord hoor, we hebben dezelfde smaak??!! Hahaha. Frank je bent een stuk hoor! Jan ook he Eef!
    Ik zit momenteel op mn werk en ben het nu al zat! Ik ben jaloers op je hoor! Zou zo willen overkomen, maar helaas de plicht roept! veel plezier nog!! xx jesus

• 23 Februari 2005 - 15:03

Pa:

Hoi Eveline. Een ding is zeker. Die Daz, daz nie goe.
    Mochten ze nog goede truckdrivers nodig hebben hoor ik het wel. Daz war daz.

• 23 Februari 2005 - 18:46

Karlyntje:

Hi,... Leuk om je verhaaltjes te lezen,.. vind het helemaal geweldig om te lezen hoe jij het daar doet,.. ik moet zeggen dat ik denk dat ik het niet zou kunnen, al moet ik wel zeggen als iemand me deze kans zou geven en ik de tijd ervoor zou hebben dat ik het absoluut aan zou beginnen,.. Ik lees snel weer verder alhoewel het nu eventjes zal duren, zo te lezen in je berichtje,.. maar ik blijf kijken!! ok?? Liefs,..

• 24 Februari 2005 - 10:08

Karin:

we hebben weer genoten van je verhaal,
    weljammer dat we je even moeten missen, maar ach dan doen we gewoon smsen,
    fijn dat je het toch goed naar je zin heb, en dat je het zo lang uithoud, ik zou je graag vergezellen en alle drukte van de verhuizing hiet lekker achter me laten. maar ach dat kan ook weer niet dus lees ik maar vol aandacht jouw verhalen, meid relax en keep up the good work, we denken aan je. luv ya

• 25 Februari 2005 - 09:01

Anja:

inderdaad jammer dat dit voorlopig je laatste bericht is. het allerbeste en hou je taai.

• 26 Februari 2005 - 11:36

Stephan:

Komen ze voor die 2 euro ook aan huis in Holland? Wel overal hetzelfde verhaal in Azie. De lokale economie draait om prostitutie (zelfs in het beschaafde Korea werkt 1 op de 20 vrouwen in de erotische industrie zo meldt het plaatselijke CBS) en als westerse vrouw wordt je aan en van alle kanten geknepen. Wees gezegend dat je hetzelfde tengere figuur hebt als de lokale bevolking!
    Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar een foto van Daz, de Thaise P.I.M.P.
    Maarre, sla de mannen en 'mannen' nog even van je af en succes en veel plezier maar weer.

• 03 Maart 2005 - 15:56

Marie-Jozé:

Heel veel succes met je geweldige avontuur.
    Veel liefs.
    Richard en Marie-Jozé

• 03 Maart 2005 - 16:18

Frank:

Hee meis,

Als je klaar bent met Thailand wederopbouwen, kun je dan misschien naar Nederland komen om ons uit te graven? We zijn bedolven onder de sneeuw.

• 03 Maart 2005 - 22:54

Ome JO!:

Hoi lieverd! Ben erg benieuwd hoe het met je gaat... Hier is alles OK, ben noest aan het werk voor m'n 3e symfonie, er komt eindelijk een beetje lijn in!
    Het heeft hier veel gesneeuwd, het is een plaatje buiten, mijn tuin lijkt wel een tovertuin met die lichtjes. Heb ik nog niet zo meegemaakt. Je mams en Jaap genieten van 33 graden in Egypte, wat een kontrast!
    Zet hem op, dappertje, heb het goed en we hopen weer snel iets te vernemen!

Ome JO

• 05 Maart 2005 - 01:08