Geschokt en gezegend - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eveline Wanrooij - WaarBenJij.nu Geschokt en gezegend - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eveline Wanrooij - WaarBenJij.nu

Geschokt en gezegend

Door: Eveline van Wanrooij

Blijf op de hoogte en volg Eveline

17 Februari 2005 | Thailand, Bangkok

Mijn Thaise avonturen zijn in boekvorm uitgegeven:

"Taai"
ISBN: 90-77557-25-3

  • 17 Februari 2005 - 07:45

    Frank:

    Schatje! Kan haast geen toeval zijn: ik laat je website aan een collega zien en tegelijkertijd, maar duizenden kilometers verderop, plaats jij een nieuw verhaal. Wij zijn telefonisch begaafd! En dat in het internettijdperk. Ik ga je stukje nu lezen en oordeel later. Dikke kus.

  • 17 Februari 2005 - 07:56

    Frank:

    Wederom genoten van de avonturen van Eefje. Kuifje, Eefje, met dat stripboek komt het wel goed. Heftige verhalen allemaal. Het doet me echt deugd te horen dat je je draai hebt gevonden. Dit stukje bevestigt nog eens wat ik al wist na ons telefoontje van 50 minuten: je hebt een goede keuze gemaakt door naar Thailand te gaan. Adieu, Vietnamtrauma. Hou je Thai (hij blijft leuk) en ik mis je stiekum toch een beetje. Dein Franki.

  • 17 Februari 2005 - 08:04

    EvW:

    En de eerste 10 foto's!!!

  • 17 Februari 2005 - 08:20

    Frank:

    Die zijn ook leuk.

  • 17 Februari 2005 - 08:24

    Kim:

    Ik zit net je stukje te lezen en tegelijkertijd is All Saints op de radio (dat liedje van The Beach) Heel apart !! Maar ik lees je stukjes iedere keer met plezier en "keep up the good work !"

  • 17 Februari 2005 - 11:22

    Jet:

    jesus, interessant om dat allemaal van zo'n afstand te lezen, erg indrukwekkend. en ik ben ook erg opgelucht om over poesjes en hondjes te lezen! ik ga 04/04 naar gambia. voor 8 dagen. ik moet allemaal enge prikken halen, ieuw! maar dan ben ik gelijk ingeent tegen de gevaarlijke thaise vlieg! frank en ik hebben geregeld contact over onze reisplannen! hahaha.
    mama komt straks hier op het reisburo even je verslag lezen, met bril wel te verstaan.
    mooie foto's ook trouwens!
    ik zal je snel bellen.
    dikke kuz jesuzz

  • 17 Februari 2005 - 12:08

    Mama:

    lieverd, enige foto's! wat een verschil met hier. alleen het weer al! ik heb je gisteren geprobeerd te bellen, maar kreeg een zeer lang thais verhaal, wat ik uiteraard niet kon verstaan. ik moet je verslag nog lezen, het gaat morgen mee naar oma, want die is ook zeer benieuwd. ik ga naar de jumbo. fijn om te weten he! 27 feb gaan we naar egypte voor 10 dagen. keurig verzorgd door net weer. ( ja hallo ik schrijf dit natuurlijk!!!!! ) nou liefie, hou je thai, en ik hoop gauw weer wat te horen! kuz mam

  • 17 Februari 2005 - 17:16

    Karin:

    en weer heb ik met in gehouden adem je hele verhaal zitten lezen het is zo boeiend om te lezen wat je daar allemaal meemaakt het is gewoon een stuk echter dan al die beelden op tv, al mijn collega's zijn ondertussen ook fan van je geworden want ik lees je stukjes altijd op mijn werk, en ook zij hebben ondanks dat ze je niet kennen enorm veel bewondering voor je.
    nou eefie keep up the good stories. dikke kus en knuf.

  • 17 Februari 2005 - 17:32

    Bar:

    Super verhaal!

    Ik bel je morgenochtend! Wil ff je stem horen!

    Kus Bar

  • 17 Februari 2005 - 18:38

    Karlyntje:

    Heej mop,.. ik vind het echt super dat je dit allemaal doet,.. ik was 1 van de drie die niet van je trauma afwist! maar dat geeft niet, ik hoor al je verhalen nog wel een keer,... ik weet nu je site en hij staat bij me favorieten dus ik kom zeker vaker kijken!! Maar dat vind je vast niet erg,..

    Heel veel liefs en een dikke knuffel!! Karlyntje (+fam!!)

  • 17 Februari 2005 - 18:49

    Lydia:

    Jeeeeeee foto's! Ik heb weer genoten van je verhaal!! Kom je snel een keer in de chatbox, ik zit er nu elke keer alleen .....

    Heel veel liefs
    Lied!

  • 18 Februari 2005 - 05:41

    Bar:

    Shit... Thaise muts op bandje. Later maar weer proberen!

    Kus

  • 18 Februari 2005 - 11:09

    Je Vader - Ja Ja:

    Goed gedaan allemaal.
    Heel goed beschreven Indrukwekkend.
    Fijn dat je de mensen daar helpt maar let vooral goed op jezelf.
    Hou je Thai zoals je moeder al schreef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Turbulentie, weblog van Eveline van Wanrooij

Mijn naam is Eveline van Wanrooij en dit is sinds januari 2005 mijn weblog. Ik vertrok destijds naar Thailand waar ik hulp wilde bieden aan de slachtoffers van de tsunami. Omdat ik het thuisfront niet lastig wilde vallen met emails waar ze misschien niet op zaten te wachten, besloot ik een weblog aan te maken zodat ze zelf konden kiezen om mijn verhalen te lezen. Terwijl ik aan het helpen was met puinruimen, kwam ik erachter dat ik zelf met spoed hulp nodig had vanwege een (potentieel) ernstige ziekte. Ik werd in Thailand meteen geopereerd en vloog na drie maanden inmiddels weer kerngezond en voldaan terug naar Nederland. Na gezien en bijna ervaren te hebben grillig het leven is, besloot ik alleen nog maar leuke banen aan te nemen, leuke dingen te doen en met leuke mensen om te gaan. Ook maakte ik een enorm ambitieuze lijst met alles wat ik nog in dit leven wil doen, To Do in this Life, ook wel "De Lijst" genoemd. Het eerste wat ik van De Lijst deed was "een eigen boek uitgeven". En omdat ik de smaak te pakken had, gaf ik er nog een paar uit. Op dit weblog houd ik bij hoe mijn missie De Lijst af te werken verloopt.

Op deze blog kunt u ook op de hoogte blijven van een nieuwe zeer spannende wedstrijd om een droombaan. Samen met vriend Rachid dingen we mee om een droombaan: internationaal ambassadeur van Goede Doelen. Elke stem telt: http://www.internationaalambassadeur.nl/RachidenEveline

Met Rotterdamse groet,

EvW
http://www.evw.nu
e@evw.nu

Meer foto's via http://evwcreations.hyves.nl/fotos/


Boeken:

- Taai (2005)
- Twaalf reizen, dertien ongelukken (2009)
- Ticket to Trouble (2008 )
- Turbulentie 2005 (Blogposts)
- Turbulentie 2006 (Blogposts)
- Turbulentie 2007 (Blogposts)
- Turbulentie 2008 (Blogposts)
- Turbulentie 2009 (Blogposts)


Meer informatie, fotografie en kunst:
http://www.lulu.com/evw
Http://www.evw.nu




.....................................

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2011

...via het paradijs

23 December 2010

Van ramp tot ramp...

22 September 2010

De echte Rotterdammer (t)

30 Juli 2010

Drie kaartjes minder

23 April 2010

Elk nadeel hep zijn voordeel
Eveline

Mijn naam is Eveline van Wanrooij en dit is sinds januari 2005 mijn weblog. Ik vertrok destijds naar Thailand waar ik hulp wilde bieden aan de slachtoffers van de tsunami. Omdat ik het thuisfront niet lastig wilde vallen met emails waar ze misschien niet op zaten te wachten, besloot ik een weblog aan te maken zodat ze zelf konden kiezen om mijn verhalen te lezen. Terwijl ik aan het helpen was met puinruimen, kwam ik erachter dat ik zelf met spoed hulp nodig had vanwege een (potentieel) ernstige ziekte. Ik werd in Thailand meteen geopereerd en vloog na drie maanden inmiddels weer kerngezond en voldaan terug naar Nederland. Na gezien en bijna ervaren te hebben grillig het leven is, besloot ik alleen nog maar leuke banen aan te nemen, leuke dingen te doen en met leuke mensen om te gaan. Ook maakte ik een enorm ambitieuze lijst met alles wat ik nog in dit leven wil doen, ook wel "De Lijst" genoemd. Het eerste wat ik van De Lijst deed was "een eigen boek uitgeven". En omdat ik de smaak te pakken had, gaf ik er nog een paar uit. Op dit weblog houd ik bij hoe mijn missie De Lijst af te werken verloopt. Met Rotterdamse groet, EvW http://www.evw.nu e@evw.nu Boeken: - Taai (2005) - Twaalf reizen, dertien ongelukken (2007) - Ticket to Trouble (2008 ) - Turbulentie 2005 (Blogposts) - Turbulentie 2006 (Blogposts) - Turbulentie 2007 (Blogposts) Meer informatie, fotografie en kunst: http://www.lulu.com/evw Http://www.evw.nu .....................................

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 224390

Voorgaande reizen:

06 December 2009 - 28 December 2009

Turbulentie, weblog van Eveline van Wanrooij

Landen bezocht: