Geschokt en gezegend - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eveline Wanrooij - WaarBenJij.nu Geschokt en gezegend - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eveline Wanrooij - WaarBenJij.nu

Geschokt en gezegend

Door: Eveline van Wanrooij

Blijf op de hoogte en volg Eveline

17 Februari 2005 | Thailand, Bangkok

Mijn Thaise avonturen zijn in boekvorm uitgegeven:

"Taai"
ISBN: 90-77557-25-3

• 17 Februari 2005 - 07:45

Frank:

Schatje! Kan haast geen toeval zijn: ik laat je website aan een collega zien en tegelijkertijd, maar duizenden kilometers verderop, plaats jij een nieuw verhaal. Wij zijn telefonisch begaafd! En dat in het internettijdperk. Ik ga je stukje nu lezen en oordeel later. Dikke kus.

• 17 Februari 2005 - 07:56

Frank:

Wederom genoten van de avonturen van Eefje. Kuifje, Eefje, met dat stripboek komt het wel goed. Heftige verhalen allemaal. Het doet me echt deugd te horen dat je je draai hebt gevonden. Dit stukje bevestigt nog eens wat ik al wist na ons telefoontje van 50 minuten: je hebt een goede keuze gemaakt door naar Thailand te gaan. Adieu, Vietnamtrauma. Hou je Thai (hij blijft leuk) en ik mis je stiekum toch een beetje. Dein Franki.

• 17 Februari 2005 - 08:04

EvW:

En de eerste 10 foto's!!!

• 17 Februari 2005 - 08:20

Die zijn ook leuk.

• 17 Februari 2005 - 08:24

Kim:

Ik zit net je stukje te lezen en tegelijkertijd is All Saints op de radio (dat liedje van The Beach) Heel apart !! Maar ik lees je stukjes iedere keer met plezier en "keep up the good work !"

• 17 Februari 2005 - 11:22

Jet:

jesus, interessant om dat allemaal van zo'n afstand te lezen, erg indrukwekkend. en ik ben ook erg opgelucht om over poesjes en hondjes te lezen! ik ga 04/04 naar gambia. voor 8 dagen. ik moet allemaal enge prikken halen, ieuw! maar dan ben ik gelijk ingeent tegen de gevaarlijke thaise vlieg! frank en ik hebben geregeld contact over onze reisplannen! hahaha.
    mama komt straks hier op het reisburo even je verslag lezen, met bril wel te verstaan.
    mooie foto's ook trouwens!
    ik zal je snel bellen.
    dikke kuz jesuzz

• 17 Februari 2005 - 12:08

Mama:

lieverd, enige foto's! wat een verschil met hier. alleen het weer al! ik heb je gisteren geprobeerd te bellen, maar kreeg een zeer lang thais verhaal, wat ik uiteraard niet kon verstaan. ik moet je verslag nog lezen, het gaat morgen mee naar oma, want die is ook zeer benieuwd. ik ga naar de jumbo. fijn om te weten he! 27 feb gaan we naar egypte voor 10 dagen. keurig verzorgd door net weer. ( ja hallo ik schrijf dit natuurlijk!!!!! ) nou liefie, hou je thai, en ik hoop gauw weer wat te horen! kuz mam

• 17 Februari 2005 - 17:16

Karin:

en weer heb ik met in gehouden adem je hele verhaal zitten lezen het is zo boeiend om te lezen wat je daar allemaal meemaakt het is gewoon een stuk echter dan al die beelden op tv, al mijn collega's zijn ondertussen ook fan van je geworden want ik lees je stukjes altijd op mijn werk, en ook zij hebben ondanks dat ze je niet kennen enorm veel bewondering voor je.
    nou eefie keep up the good stories. dikke kus en knuf.

• 17 Februari 2005 - 17:32

Bar:

Super verhaal!

Ik bel je morgenochtend! Wil ff je stem horen!

Kus Bar

• 17 Februari 2005 - 18:38

Karlyntje:

Heej mop,.. ik vind het echt super dat je dit allemaal doet,.. ik was 1 van de drie die niet van je trauma afwist! maar dat geeft niet, ik hoor al je verhalen nog wel een keer,... ik weet nu je site en hij staat bij me favorieten dus ik kom zeker vaker kijken!! Maar dat vind je vast niet erg,..

Heel veel liefs en een dikke knuffel!! Karlyntje (+fam!!)

• 17 Februari 2005 - 18:49

Lydia:

Jeeeeeee foto's! Ik heb weer genoten van je verhaal!! Kom je snel een keer in de chatbox, ik zit er nu elke keer alleen .....

Heel veel liefs
    Lied!

• 18 Februari 2005 - 05:41

Bar:

Shit... Thaise muts op bandje. Later maar weer proberen!

Kus

• 18 Februari 2005 - 11:09

Je Vader - Ja Ja:

Goed gedaan allemaal.
    Heel goed beschreven Indrukwekkend.
    Fijn dat je de mensen daar helpt maar let vooral goed op jezelf.
    Hou je Thai zoals je moeder al schreef